четверг, 4 июля 2013 г.

Миллий авиакомпания янги Boeing-767 самолётига эга бўлди

 Boeing

3 июл куни “Тошкент” халқаро аэропортига янги Boeing-767-300ER самолёти қўнди.


Ҳаво кемаларини ишлаб чиқарувчи дунёдаги етакчи компаниянинг навбатдаги лайнери Ўзбекистон ҳаво флоти кунига муносиб совға бўлди, деб хабар беради «Туркистон-пресс»агентлиги.

«Ўзбекистон ҳаво йўллари» МАК илк Boeing-767 самолётларини 1996 йилнинг 30 ноябридан ишлата бошлаган. Айнан шу кундан миллий авиаташувчи тарихида узоқ магистралли самолётлар даври бошланган.

"Ўзбекистон ҳаво йўллари" компаниясининг халқаро йўналишларда 9000 кмгача бўлган узоқ магистралли масофаларда Boeing-767 самолётларидаги 17 йиллик омадли парвозлар ушбу ҳаво кемаларидан фойдаланишнинг энг мақбул йўли бўлди.

 

Янги, тўртинчи лайнернинг олиниши Boeing компанияси билан имзоланган тўртта B-767-300ER ва иккита B-787 Dreamliner ҳаво кемаларини ҳарид қилиш бўйича шартноманинг навбатдаги босқичи бўлди.

МАК маълумотларига кўра, Boeing-767 самолётининг сиғими — бизнес-класс салонида 15 ўриндиқ ва экономклассда 232 тани ташкил қилади. Самолётнинг кўтарилиш вазни 186 тонна, қўниш оғирлиги 145 тонна, максимал юкланиши 38 тонна, ёқилғи сиғими 74 тоннани ташкил этади. Авиалайнернинг крейсер тезлиги соатига 900 км, парвоз баландлиги эса 13 минг метргача етади.

Boeing мутахассисларининг айтишларича, мазкур самолётлар янги ва янада шинам йўловчи салони интерьери, камҳаржлиги ва технологик инновациялари билан ажралиб туради.

«Ўзбекистон ҳаво йўллари» авиапаркини модернизация қилиш компания фаолиятидаги асосий йўналишлардан бири ҳисобланади.

Комментариев нет:

Отправить комментарий